10 Aralık 2007 Pazartesi

11.12.2007 SALI GÜNÜ ŞAMPİYONLAR LİGİ MAÇLARININ TAHMİNLERİ

11/12/2007 : Salı :

A grubu :
21:45 : FC Porto - Beşiktaş : İşte Şampiyonlar Ligi temsilcilerimizden Beşiktaş'ımızın gruptan çıkabilmek için son maçı. Temsilcimizin grubunda gerçekten işler çok karışmış durumda. Bütün takımlar eşit şanslara sahip. Bütün takımlar son maçlarını kazanmak için ellerinden geleni yapmak zorundalar. Kaybeden takım Şampiyonlar ligine veda edecek. Kazanan takım gruptan çıkacak. O kadar çekişmeli bir grup oldu ki; Kimse böyle bir şey olacağını tahmin etmemişti. Gelelim biz Porto - Beşiktaş maçına. Porto takımı Beşiktaş'ı yeneceğinden emin. Maç öncesi yaptıkları açıklamalar rahat kazanacakları yönünde. Tabiki biz buna katılmıyoruz. Şunu iyi bilsinler ki ; Beşiktaş'ımız bu maçta ruhunu'da ortaya koyacaktır. Duygusal olarak veya değil Beşiktaş'ın Porto'yu yeneceğini düşünüyorum. Biz bu gruptan çıkacağız ve bütün Beşiktaş hakkında bu takım bu grupta avaraj takımı olur diyen yorumcuları utandıracaktır.

21:45 : Marseille - Liverpool : Grubumuzdaki diğer maç Marseille Liverpool maçı. Aslında bizi hiç ilgilendirmeyen bir maç. Hangi takım kazanırsa o takım'ın gruptan çıkacağı bir maç. İki takım açısından'da son derece çok önemli bir karşılaşma. Liverpool'un son zamanlar'da göstermiş olduğu performans son derece üst düzeyde. Marsilya takımının işi son derece çok zor. Tek avantajları kendi seyircilerinin önünde oynamaları. Ama şunu söylemek istiyorum ki ; Liverpool takımı bu maçı alacak ve bu gruptan çıkacaktır diye bir tahminde bulunuyorum.

B grubu :
21:45 : Schalke 04 - Rosenborg : B grubunda Chelsea'nin gruptan çıkmayı garantilemesinden sonra diğer 3 takım'dan bir tanesi gruptan çıkmak için mücadele verecekler. Bu maçta hangi takım galip gelirse diğer maçın sonucunu beklemek zorunda. Schalke takımının büyük avantajı olduğunu düşünüyorum. Bu maçtan galip gelecekleri tahmininde bulunuyorum.

21:45 : Chelsea - Valencia : Chealse takımı bu maça çıkarken çok rahat çıkacak. Hem gruptan çıkmayı hemde Lider olarak gruptan çıkmayı garantilemesi kendilerini oldukça rahatlatmış görünüyor. Valencia ise bu maçı kesin olarak almak zorunda şayet alamassa bu maçı Şampiyonlar Ligine veda maçı olacak. Valencia şunu iyi biliyordur ki ; Chelsea takımını yenmek oldukça zor. Yinede bu maçta iki takımında birbirlerini yenemeyeceğini düşünüyorum.

C grubu :
21:45 : Real Madrid - Lazio : Bu gruptada oldukça işler karışık bütün takımların gruptan çıkma şansları sürüyor. Real Madrid Lazio ile oynayacakları maçta oldukça zorlanacaktır. Lazio takımı Şampiyonlar liginde gerçekten çok iyi defans yapan takımlardan bir tanesi. Şayet şunu söylemek gerekirse Lazio bu sezon pekte iyi bir sezon geçirdiğini söylemek oldukça zor. Real Madrid'in kendi saha avantajını'da iyi değerlendirip bu maçı zorda olsa kazanacağını düşünüyorum.

21:45 : Olympiakos - W.Bremen : İşte bir Fransa takımı ile Almanya takımı. Birbirleri ile oldukça ters takımlar. Tam bir final havasında geçecek bir maç olacağını düşünüyorum. İki takımda kazanmak için saldıracaklardır. Bol gollü geçeceğini düşündüğüm bir maç. Ama iki takımında şanslarının eşit olduğunu düşünüyorum. Ve bu maçta yenişemeyeceklerini tahmin ediyorum.
Powered By Blogger