26 Aralık 2007 Çarşamba

FENERBAHÇE TRANSFERİNDE RONALDO SESLERİ


Türk basınının gündemini aylardır meşgul eden ve Fenerbahçe'ye gelip gelmeyeceği merakla beklenen Ronaldo, transferi hakkında bir Türk gazetesine konuştu ve sarı lacivertlilerden resmi teklif aldığını açıkladı. Brezilyalı yıldız transfer için yeşil ışık yaktı.
Milan'ın dünyaca ünlü golcüsü Türk medyasına konuştu ve Fenerbahçe'den resmi teklif aldığını açıkladı, "Kendilerine herhangi bir cevap vermedim. Gelecek hafta doktorların sakatlığımla ilgili olumlu rapor vermesi halinde masaya oturacağız" dedi.

Tedavisi için ülkesinde bulunan ünlü golcü Milliyet Gazetesi muhabiri Mehmet Çiftçi ile yaptığı telefon görüşmesinde Fenerbahçe yönetiminin her fırsatta inkar etmesine rağmen sarı-lacivertli kulüpten resmi teklif aldığını söyledi.

Fenerbahçe'ye henüz herhangi bir cevap vermediğini belirten Ronaldo, "Ağır bir sakatlık geçirdim. Ancak yeniden antrenmanlara başladım. Durumum şu anda çok iyi. Ocak ayının ilk haftasında doktorlar bir kez daha beni kontrolden geçirecekler. Yüzde yüz iyileşmeden sahalara dönmek istemiyorum. Eğer olumlu rapor alırsam Fenerbahçe ile masaya oturacağım. Aksi takdirde görüşme olmaz. Çünkü Fenerbahçe'de problem yaratmak istemem" ifadelerini kullandı.

Brezilyalı oyuncu, Fenerbahçe'ye kesinlikle hayır yanıtı vermediğinin de altını çizerken, "Milan'ın bu transferde bir sorun yaratacağını zannetmiyorum. Sonuçta son kararı ben vereceğim. Benim alacağım karara herkes saygı duyacak" dedi.

Sakatlığı ile ilgili spekülasyonlara aldırış etmediğini de kaydeden Ronaldo, "Benim amacım eski Ronaldo gibi Fenerbahçe'ye transfer olmak. Yoksa sakatlığım geçti. Tek sorunum form tutabilmek. Fenerbahçe'yi yakından takip ediyorum. Oradaki arkadaşlarımla sürekli konuşuyorum. Onlarla birlikte başarılara koşma fikri beni heyecanlandırıyor" diye konuştu.

ajansspor
Powered By Blogger