10 Aralık 2007 Pazartesi

SEMİH ŞENTÜRK'E ATHLETİCO MADRİD'DEN TEKLİF


Semih'e müthiş teklif!Semih Şentürk, tranfer piyasasındaki değerini giderek artırıyor. İspanyol devi Athletico Madrid, F.Bahçe'den 800 bin dolar alan yıldız golcüyü transfer etmek için bastırıyor..
Vatan gazetesinin haberine göre, Kezman sakatlanıncaya kadar takımda fazla oynama şansı bulamayan, ancak formayı giydikten sonra attığı goller, yaptığı asistler ve başarılı grafiğiyle her geçen gün yıldızlaşan ’nöbetçi golcü’ için Avrupa ekipleri F.Bahçe’nin kapasını çalmaya başladı.

Önce Alman Hertha Berlin, sonra İskoç Celtic ve son olarak da İspanyol Athletico Madrid, Semih’i transfer edebilmek için uğraş veriyor. F.Bahçe yönetimi golcüsünü ’satmak istemediklerini’ bildirmelerine karşın A.Madrid ısrarını sürdürüyor. İspanyol ekibinin yönetimi, menajer Bayram Tutumlu kanalıyla Semih’in avukatı Şenol Çiçek’e teklifte bulunarak, masaya oturmaya hazır olduklarını bildirdi. A.Madrid’in, F.Bahçe’den 800 bin dolar alan Semih için yıllık 1.5 milyon Euro önerdiği ve golcü yıldızın da buna ’sıcak baktığı’ öğrenildi.

‘ŞİMDİ HASAT ZAMANI’
Semih ise G.Saray derbisi sonrası “Artık rüyada olmadığımı, gerçekleri yaşadığımı anladım” dedi. Yıldız golcü şöyle konuştu: “Benim şimdiye kadar yaşadıklarım her futbolcuya örnek olmalı. Çoğu yedek kaldığında morali bozulur, futbola küser. Onca yıldır F.Bahçe’deyim ama hiç küsmedim ve sonunda bugünleri de gördüm. Çok çalıştım ve artık hasat zamanı. Şimdi meyveleri topluyorum. Hem F.Bahçe’de kendimi gösterme şansını buldum, hem de hayâlim olan Milli Takım’a seçildim. Benden mutlu kimse olamaz. 12 maçta 8 gol attım

‘TEŞEKKÜR EDERİM’
Gollerdeki katkıları için tüm takım arkadaşlarım ve özellikle de Alex’e teşekkür ederim. G.Saray’a attığım ilk golde belki başkası Alex’in o pasına koşmaz, anlamazdı. Ama ayağına geldiğinde, pas atacağını hissettim. Bu arada G.Saray derbisinin ardından, CSKA ile hayati bir maça çıkacağız. Onlara da mutlaka golüm var.”

ajansspor
Powered By Blogger