10 Kasım 2007 Cumartesi

10.11.2007 TÜRKCELL SÜPER LİG 12. HAFTA CUMARTESİ GÜNÜ MAÇLARININ TAHMİNLERİ

11.10.2007 : Cumartesi :

Saat :14:00 :

Konyaspor - Çaykur Rizespor : Lige çok kötü başlayan Konyaspor 2 haftaya kadar ligin son sırasına kadar gerilemiişti. İki haftadır bir çıkış yakalayarak kazdığı maçlarla bir anda orta sıralara 12. sıraya gelmeyi başardı. Yani bir çıkış içerisinde bulunan Konyaspor Ç.Rizespor'u evinde ağırlıyor. Çaykur Rizespor ise inişli çıkışlı bir grafik sergiliyor. Çekişmeli bir mücadele olaak ve sonuçta Konyaspor'un çıkışını sürdüreceğini düşünüyorum.

Ankaraspor - İstanbul B.B : Ligin son sırasında bulunan Ankaraspor kötü gidişe dur demek için Hikmet Karaman'ı takımın başına getirdi. Ama pek değişen bir şey olmadı. Hala kötü gidişi sürdürüyorlar. İstanbul B.B ise ligin iyi futbol oynayan takımları arasında. Ankaraspor bu maçtan beraberlikle ayrılabilirse ne mutlu onlara diye düşünüyorum. Bu maçı İstanbul B.B'nin alacağını düşünüyorum.

Kasımpaşa - G.Birliği OFTAŞ : Ligin sonlarında bulunan Kasımpaşa geçen hafta Sivasspor'dan 4 gol yemişti ve sahadan 4 -0 gibi bir skorla ayrılmıştı. G.Birliği OFTAŞ'ta geçen hafta sahadan yenik ayrılmıştı. Konyaspor yenmişti. İki takımda bu hafta kazanmak isteyecektir. Ama bu maçta iki takımına birbirine üstünlük kuramayacağı görüşündeyim. Bu maçta berabere bitecek diye bir tahminde bulunmak istiyorum.

Ankaragücü - Gaziantepspor : Süper ligde bu hafta en zevkli karşılaşmalardan bir tanesi olacağını düşünüyorum. İki takımda çok iyi futbol oynuyor. Yinede Gaziantepspor oynadığı futbolla biraz daha iyi görünüyor. Ama Ankaragücü sahasında oynamanın verdiği avantajla bu maçı bırakmayacaktır. İzlenmesine doyum olmayacak bir maç diye düşünüyorum Ankaragücü Gaziantepspor maçı'nın. Birde şunu söyleyeyim. Bursaspora geçen hafta boyun büken Ankaragücü kesin yenmek isteyecektir Gaziantepspor'u onun için hücum ağırlıklı bir futbol artaya koyacaktır. Muhakkak çok açık verecektir. Gaziantepspor eğer bu açıkları iyi değerlendirirse bu maçtan galip gelebilir. Bu maçta yinede Gaziantepspor'un galip geleceği görüşündeyim.

V.Manisaspor - Bursaspor : Ligin başından bu yana oynadığı futbolun karşılığını alamadığını düşündüğüm Bursaspor geçen hafta bu karşılığı aldığını düşünüyorum. Busaspor zorlu Ankaragücü maçını almayı başarmıştı. Ama bu maçta kendisini bir zorlu maç daha bekliyor. İdda oynayanların bu maçı oynamasını pek tavsiye etmem. Çünkü ne olacağı bilinmeyen bir maç olacak. V.Manisaspor geçen hafta aldığı 4 - 1 lik galibiyetle moralmen çok iyi durumda. Onun için bu maçtan V.Manisasporun galip geleceği tahmininde bulunmak istiyorum.

Saat :20:00 :

Beşiktaş - Sivasspor : Şimdi ilk tahmin edeceğimiz maça gelelim. Beşiktaş bilindiği gibi Şampiyonlar Liginde Liverpool karşısında 8 - 0 gibi çok ağır bir yenilgi almıştı. şampiyonlar ligi maçından önce süper ligde Oynadığı derbide'de büyük şanssızlıklar yaşamıştı. Yani anlayacağınız işler pek yolunda gitmiyor. Moraller alt üst. Bu yaralı kartalı moraller yerinde olan ligin zirvesine ortak durumda bulunan Sivasspor yenmeyi planlıyor. Ama ben bunu başaramayacağını düşünüyorum. Bu olan olayların Beşiktaşlı futbolculara ters etki yapacağını ve kendilerini affettirmek için bu maça kesin galibiyet parolası ile çıkacaklar. Ve Sivassporu yeneceğini düşünüyorum.
Powered By Blogger