20 Kasım 2007 Salı

EURO 2008 ELEMELERİ B GRUBU MAÇLARININ TAHMİNLERİ

21.11.2007 : Çarşamba

B grubu :

Gürcistan - Litvanya : C grubu son maçlarına girerken İtalya ve Fransa'nın gruptan çıkmayı garantilemeleri C grubunun tadını kaçırdı. Gürcistan ve Litvanya takımları son maşlarını kazanmak isteyeceklerdir. Fakat bu maçta iki takımında birbirlerine üstünlük sağlamayacağını tahmin ediyorum. Pek zevkli bir mücadele olmayacağını düşünüyorum. Berabere bitecektir diye bir tahminde bulunmak istiyorum.

İtalya - Faroe Adaları : İtalya Milli takımı dört köşe Cumartesi günü oynadığı karşılaşmayı 2 - 1 kazanarak gruptan çıkmayı garantilemişti. Onun için moral olarakta son derece üst düzeyde bir takım. Oysa grubunda hala puanla tanışamayan Faroe Adaları galiba son maçında da puanla tanışamayacak düşüncesindeyim. İtalya milli takımı bu maça yedek bir kadroyla çıkacaktır. Pekte önemli olmayan bu maçta ; Yinede İtalya takımı güçsüz rakibi karşısında galip geleceğini düşünüyorum.

Ukrayna - Fransa : Ukrayna Milli takımı B grubunda bütün herkesi hayal kırıklığına uğrattı. Bu kadar çabuk pes etmeyeceğini düşünürken Grupta pek istediği sonuçları alamadı. Ve doğal olarak yinede sonuçta favori gösterilen Fransa ve İtalya takımları gruptan çıkmayı garantilediler. Bu takımları zorlayacağını düşündüğüm Ukrayna hiçte pek zorlayamadı. Son maçını sahasında Fransayla oynayacak olan Ukrayna bu maçtanda eli boş döneceğini düşünüyorum. Fransa'nın bu maçıda alacağı kanısındayım.
Powered By Blogger