26 Kasım 2007 Pazartesi

ŞAMPİYONLAR LİGİ MAÇ TAHMİNLERİ 27.11.2007 SALI GÜNÜ E GRUBU,F GRUBU,G GRUBU VE H GRUBU, MAÇLARININ TAHMİBLERİ

27.11.2007 : Salı :

E grubu :

21:45 : Stuttgart - Rangers : E grubun'da gruplar ilk açıklandığından bu yana hiç şans tanımadığım Stutgart beni aslında yanıltmadı. Şu ana kadar hala puanla tanışamayan Stutgart büyük ihtimalle bu gruptan sıfır puanla ayrılacak. Anlaşıldığı gibi Stutgart Rangers maçında'da Rangers kazanır görüşündeyim.

21:45 : Lyon - Barcelona : Lyon açısından şansını son maça taşımak adına son derece önemli bir karşılaşma. Ama işinin kolay olmadığını söylemek doğru olur. Barcelona gerçekten bu sezon çok iyi futbol ortaya koyuyor. Özellikle Messi'nin bu sezon ortaya koyduğu futbol,oynadığı futbol gerçekten muhteşem. Bu maçtada düşündüğüm kadarıyla Barcelona bu maçı alacak ve Lyon'da tüm ümtlerini kaybedecek.

F grubu :

21:45 : Manchester United - Sporting CP : Artık F grubu şekillenmeye başladı. Bu maçlardan sonra kimlerin gruptan çıkıp kimlerin gruptan çıkamayacağı belli olacak diyorum. Manchester United gruptan çıkmayı garantiledi. Fakat bu maçta2da galip gelerek Sporting'i saf dışı bırakacak düşüncesindeyim.

21:45 : Dynamo Kiev - Roma : Demiştim ya artık bu grupta her şey bu maçlardan sonra belli olacak. Roma bu maçtan sonra gruptan çıkmayı garantileyecek ikinci takım olacağını düşünüyorum. Dinamo Kiev Romaya kendi evinde yenileceğini düşünüyorum. Roma adına basit bir mücadele olacağı görüşündeyim.

G grubu :

19:30 : CSKA Moscow - PSV Eindhoven : İşte temsilcimiz Fenerbahçe'nin grubu. En yakın takipçimiz olan PSV bu maçtan alacağı bi yenilgi veya beraberlik son maça bakmaksızın bizi bir üst tura çıkartacak. Ve büyük ihtimalle'de bu maçların sonunda adımızı üst tura yazdıracağımızı tahmin ediyorum. CSKA Moskova'nın bu maçı alacağını düşünüyorum. Zate CSKA takımı oynadıkları futbol'un meyvesini alamadıklarını düşünüyorum. Bu maçta bizim'de işimize yarayacağı gibi CSKA PSV'yi yenerek bizimde bu gruptan çıkmamızı garantiletecek.

21:45 : Inter - Fenerbahçe : İşte temsilcimiz Fenerbahçe'nin İnter'le oynayacağı maç. Biz bu takımı daha önce istanbul'da sahadan silmiştik. İnanıyoruz'ki biz bunu yine yapabiliriz. Tabiki gönlümüz Fenerbahçe'nin yenmesi. Bir yandan'da İnter'in kuvvetini biliyoruz. Yinede ben duygusal'da olsa Fenerbahçe'nin bu maçı alacağını düşünüyorum. Ve bu maçtan sonra gruptan çıkarak bunun sevincini doyasıya yaşamak istiyoruz. gönül isterdi'ki bu maçın Şükrü saraçoğlu stadında olmasını burada turumuzu atalım ama olsun biz sonuçta bu gruptan çıkalımda gerisi önemli değil.

H grubu :

21:45 : Sevilla - Arsenal : Bu grupta her iki takımada beraberlik büyük ihtimalle gruptan çıkmaları için yetecek. Onun için bu maçta iki takımında temkinli bir futbol ortaya koyacaklarını düşünüyorum. Bu gruptan çıkacak iki takımında Sevilla ve Arsenal olacağını baştan bu yana söylemiştim. ve Büyük ihtimallede öyle olacak. Bu maçın berabere biteceğini düşünüyorum.

21:45 : Steaua Bucuresti - Slavia Prague : Slavia Prague'nin bu maçtan galibiyetle ayrılacağını söyleyebilirim ama Gruptan çıkaması için aynı şeyi söylemek mümkün değil. Son maça şanslarını taşıyacaklar ama tecrübesizlikleri kendilerinin gruptan çıkmamasına sebep olacak. Steaua Bucuresti bu gruba başladığı gibi sıfır puanla grubu tamamlayacağını rahatlıkla söyleyebilirim.
Powered By Blogger