10 Kasım 2007 Cumartesi

KARA KARTAL KENDİSİNİ AFFETTİRMEK İSTİYOR

Beşiktaş bugün akşam saat 8 'de Beşiktaş İnönü stadında Sivasspor ile karşılaşacak. Beşiktaş son 3 maçtır aldığı kötü sonuçların telafisini arıyor. Önce Fortis Türkiye Kupasında Ç.Rizespor yenilgisi. Daha sonra süper ligde Fenerbahçe Derbisi ki orada yenildi ama biraz hakem olayları haksızlığına uğradı. Ama sonuçta yenildi. Daha sonra Şampiyonlar Liginde öyle bir maç oynadıki ; Tarihe geçen bir maç oldu. Adeta yıkıldı.

Bugün akşam bu yaşadıklarının acısını biraz olsun dindirmek istiyor. Beşiktaş Sivasspor maçı ilk olmak üzere bir çıkış yakalayıp taraftarlarına bu kadar olanları unutturmak istiyor. Beşiktaş taraftarı o kadar takımlarına destek çıkıyorlar ki inanıyorum bu maçtada stadı dolduracaklardır. Ama Beşiktaş bu kadar kötü sonuçlarının arkasından kolay bir maç çıkmıyor. Sivasspor oynadığı futbolla bir anda dikkatleri üzerine çekti. Özellikle Sivassporlu Balili en beğendiğim oyuncularının arasında yer alıyor.

Beşiktaş'ın bu akşam işi gerçekten çok zor. Futbolcuları şuan üstlerinde ağır bir yük var. Şayet bu yükü üstlerinden atamazlarsa Bu maçtan sonraki olacak olan olayları tahmin edemiyorum. Yönetim bunun farkında futbolcularda bunun farkında Daha doğrusu tüm Beşiktaş camiası bunun farkında. Onun için Sivasspor maçına ister istemez tedirgin bir şekilde çıkacaklardır.

Şunu söylemek istiyorum ki ; Beşiktaş taraftarı Futbolcularını bağırlarına basacaklardır ve Müthiş taraftar desteği ile Maça Beşiktaşlı futbolcuları en iyi şekilde konsantre edeceklerdir. Bu maçla beşiktaş biraz olsun taraftarına kendisini affettireceğini düşünüyorum. Ertuğrul Sağlam Liverpool maçında sahaya sürdüğü onbir den fazla bir değişiklik yapacağını sanmıyorum. Belki bir iki tane değişiklik yapabilir. Onuda futbolcuların moralleri ile alakalı olacağını düşünüyorum.

Beşiktaş'ın ilk onbiri şu şekilde olacak diye tahmin ediyorum : Rüştü, İbrahim Toraman, İbrahim Kaş,İbrahim Üzülmez, Cisse, Serdar Kurtuluş,Serdar Özkan,Delgado,Bobo,Nobre(Huagin) olacak diye düşünüyorum.

Sivasspor da sakat oyuncuları fazlalığı dikkatleri çekiyor. Ama Mehmet yıldızın bu maçta kadroya alınması Sivasspor açısından sevindirici. Sivasspor'un sakat futbolcuları şöyle ; Mehmet Yıldız bu oyuncunun oynayıp oynamaması maç saatinde belli olacak, Mamadou Dialo, Kanfory Sylla, Yasir Elmacı, Sezer Badur, Gökhan Bozkaya, Michael Petkoviç ve Volkan Ünlü sizinde gördüğünüz gibi bir hayli fazla.

Biz her iki takımada başarılara dileriz. Beşiktaş Sivasspor maçı görüntülerinde inşallah kötü olaylarla karşılaşmayız. Maçın dostluk ve fair play çerçevesi içerisinde geçmesi tek dileğimiz. İyi olan kazansın.
Powered By Blogger