7 Kasım 2007 Çarşamba

E GRUBU VE F GRUBU'NUN ŞAMPİYONLAR LİGİ MAÇLARI'NIN TAHMİNLERİ


07.11.2007 : Çarşamba :



E Grubu :



Barcelona - Rangers : Milli oyuncumuz Tugay Kerimoğlu'nun takımı olan Rangers Şampiyonlar ligindeki son maçında İspanya'nın güçlü ekiplerinden Barcelona'yı kendi sahasında yenmeyi başaramamıştı. İki takımda grupta gayet rahat bir konumdalar. 7 şer puanla birinci ve ikinci sırada bulunan takımlar bu maça rahat çıkacaklar. Yine'de her iki takımda bu maçtan galip gelmeye çalışıp işi garantiye almayı düşünüyor. Barcelona bu maçta kendi saha avantajları ve yıldızları'nın sayesinde galip gelecektir diye düşünüyorum.



Lyon - Stutgart : Lyon için son derece önemli bir karşılaşma bilindiği gibi Lyon ilk puanı'nı son Şampiyonlar ligi maçında Stutgarttan almayı başarmıştı. O maçta deplasmanda rahat kazanan Lyon Stutgart'ı kendi sahasında tekrar yenecektir. Lyon Grupta şansını sürdürebilmesi için bu maçı kesinlikle kazanması gerekiyor. Onun için Stutgart maçını kazanacaktır.



F Grubu :



Sporting - Roma : Bu iki takımın son maçında bilindiği gibi Roma açısından hiç kolay olmamıştı. Kendi sahasında zorla 2 -1 le geçen Roma şimdi Sporting'in sahsında oynayacak. Sporting kendisinden beklenmeyen şekilde futbol oynuyor. Ama beklenmeyen futbolu daha faza sürdürebileceğini tahmin etmiyorum. Bu maçta Roma rahat kazanır diyorum.



Manchester United - Dynamo Kiev :İşte Şampiyonlar en kolay maçlardan bir tanesi Manchester Dynamo Kiev maçı. Bu maçta Manchester United İngiltere'de Dynamo Kiev'i rahat bir şekilde yenecektir. Dynamo Kiev için artık herşey bitmiş diye düşünüyorum. Hala F grubunda puanla tanışamayan Dynamo Kiev bu maçtada pek umutlu olacağını sanmıyorum. Bu maçla UEFA şansını'da kaybedeceğini düşünüyorum.
Powered By Blogger