28 Kasım 2007 Çarşamba

BEŞİKTAŞ MARSEİLLE(MARSİLYA) MAÇININ ÖNCESİ YORUMLAR


Öncelikle şöyle başlamak istiyorum. Beşiktaşımıza canı gönülden başarılar diliyorum. Beşiktaş Marsilyamaçı öncesinde Beşiktaş'ın sakat oyuncularının sakatlıklarının devam etmsi Ertuğrul Sağlam'ı sıkıntıya sokuyor. Marsilya takımının sert futbolundan olayı bugün akşam inşallah bir aksilik yaşamayız.

Özellikle sakat futbolcuların defans ağırlıklı olması bizi oldukça kaygıandırıyor. Allah korusun herhangi bir defans oyuncusunun sakatlanması halinde şimiz oldukça zora girecek. Çünkü Ertuğrul Hoca'nın sakatlanan futbolcunun yerine koyacağı futbolcu açısından pek bir alternatifi yok. Onun için ikili mücadelelerde oyuncularımızın çok dikkatli olması gerekir. Beşikaş'ın Marsilya karşısına şu ilk onbir'le çkacağını düşünüyorum. Beşiktaş'ın ilk onbiri : Rüştü,Ali Tandoğan, İbrahim Toraman, Koray, İbrahim Üzülmez, Serdar Özkan, Cisse, Tello, Delgado, Bobo ,Huagin veya Ricardinho diye tahmin ediyorum.

Marsilya takımında herhangi bir cezalı veya sakat futbolcu bulunmuyor. Onlarda tabiki bu maçı kazanmak istiyorlar. Bu maçı kazanaak gruptan çıkmayı garantilemek istiyorlar. Ama inallah biz bugün buna izin vermeyeceğiz. Biz burada nasıl Liverpool takımını yendiysek. O ruhu tekrar yakalayabilirsek bunu Marsilya karşısında'da yaşayabiliriz. Bizim temsilcimize güvenimiz sonsuz. Bu maçı alarak dün akşamki İnter Fenerbahçe maçını'da unutacağımızı düşünüyorum. Başarılar Beşiktaş...
Powered By Blogger