18 Kasım 2007 Pazar

AVRUPA AVRUPA DUY SESİMİZİ İŞTE BU GELEN TÜRKİYE'NİN TA KENDİSİ

Haftalardır merakla beklediğimiz. Hatta Yunanistan maçından sonra adeta yıkıldığımız ve ogünden buyana ne olacak diye yinemi Avrupa'ya gidemeyeceğiz diye düşünürken sonunda yüzümüz güldü. A Milli takımımız bizleri mahçup etmedi. O özlediğimiz Avrupa heyecenına inşallah katılacağız. Artık bu saatten sonra sanmıyorumki aksi bi durum olsun. Biz onlara sonuna kadar güveniyoruz. İnanıyoruz ki; Bosna Herseği'de yenip bu gruptan çıkan ikinci takım biz olacağız.

Gruptan çıkacağımıza ta ilk kuralar çekildikten sonra inanmıştık. Fakat aksilik ya son maça kaldı gruptan çıkma şansımız. Olsun biz sonuna kadar varız. Türkiye'yi yürekten kutluyorum. tüm futbolcularıyla,yönetimi ile bu sevinci bizlere yaşatan herkesi canı gönülden kutluyorum.

Artık şuna canı gönülden inanıyoruz ki; Avrupa kapısı sonuna kadar açıldı. Biz bu Norveç'i ilk maçtada yenebilirdik. Ama olmadı. Olsun sonuçta kendi sahalarında onlara ders verdik. Şayet bu maçtan biz değilde onlar galip gelselerdi işte ozaman çok üzülürdüm. Çünkü ; Onlar futbol oynamıyor. Onlar kendilere göre bir stil oluşturmuşlar. Uzun futbolcularıyla iş yapmaya çalışıyorlar. Ama bunu ta buralara kadar getirmeyi başardılar. Norveç Milli takımı 3 pas yapmayı bile başaramayan bir takım. Nasıl olurda onlar gider ki bu futbolla Hakkın yerini bulduğuna inanıyorum.

Tamam belki yine klasik bir gol yedik hiç yoktan bir taçla golü kalemizde gördük. Ama ben bu maçı konuşmak bile istemiyorum ben inanıyorumki biz onlara en güzel futbol dersini sahada verdik. Şuna inanıyorum ki çarşamba günü bu sevinci biz tekrar yaşayacağız. Biz bu takım ruhu ile Avrupa'da ses getireceğiz. Tüm dünyaya tanıtacağız Türkiye'yi. Şimdiden Çarşamba günü oynayacağımız Türkiye Bosna Hersek maçında Türkiye'ye başarılar diliyorum.
Powered By Blogger