30 Kasım 2007 Cuma

TÜRKCELL SÜPER LİG 01.12.2007 CUMARTESİ MAÇLARININ TAHMİNLERİ

01.11.2007 : Cumartesi :

14:00 : Konyaspor - Ankaragücü : Öncelikle şunu söylemek istiyorum bu sezon Ankaragücü oynadığı futbolu gün geçtikçe daha üst düzeylere çıkartıyor. Ama şunu söylemedende geçemeyeceğim Deplasman'da kendi sahasında oynadığı futbolu tam olarak oynadığı söylenemez. Konyaspor ise geçen haftaya kadar üst üste aldığı galibiyetlerle bir anda orta sıralara kadar yerleşmişti. Fakat geçen hafta Bursaspor deplasmanın'da aldığı yenilgi ile tekrar düşüş yaşama endişesi içerisine girdi. Her iki takımında birbirine üstünlük sağlayamayacağını düşünüyorum.

14:00 : Kasımpaşa - Bursaspor : Geçen hafta Bursaspor hakkında bir tahminde bulunmuştum. Oynadığı futbolun meyvesini alamadığını ama Konyaspor maçında bu meyveyi alacağını söylemiştim ve öylede oldu Konyasporu yenerek ligde son sıralardan kurtulmayı başardı. Kasımpaşaspor maçı ile'de bu çıkışını sürdürmek isteyecektir. Kasımpaşaspor ligin dibine saplandı kaldı. Görünüşe göre belki söylemek erken ama bu gidiş ligden tekrar düşeceği görüntüsünü veriyor. Bursaspor'un bu maçtan rahat bir galibiyet alacağı kanısındayım.

19:00 : Denizlispor - Fenerbahçe : Fenerbahçe hafta içerisinde Şampiyonlar ligi maçında İnterden aldığı mağlubiyet'i Denizlispor maçı ile unutmak istiyor. Ligdende kopmamak için savaşan Fenerbahçe'nin Denizlispor karşısında işinin çok zor olduğunu söylemek istiyorum. Denizlispor son haftalarda aldığı galibiyetlerle üst sıraları zorlamaya başladı. Denizlispor kendi sahasında'da Fenerbahçeye kolay kolay şans tanımayacaktır. Fenerbahçe'nin Şampiyonlar ligi maçından sonra bir de ligde darbe alacağını düşünüyorum. Bu maçta Fenerbahçe'ye hiç şans tanımıyorum. Belki zorla berabere bitebilir bu maç. Çok küçük bir ihtimal. Denizlispor bu maçtan galip olarak ayrılırsa pek şaşırımayacak bir sonuç olur.
Powered By Blogger