3 Ekim 2007 Çarşamba

ŞAMPİYONLAR LİGİ A-B-C-D GRUPLARI TAHMİNLERİ

Belirtmekte fayda varki dün yapılmış olan E-F-G-H grupların maçlarından sona bugünde A-B-C-D gruparının maçları bulnmaktadır. Bugün de dün olduğu gibi bu gruplardaki maçların kısa bir değerlendirmesini yapmakta fayda görüyorum;

A grubu;

Beşiktaşımızın da bulunduğu bu grupta beşiktaşımızın maçını değerlendirmek gerekirse ;Beşiktaş - Porto maçı : biraz duygusalda olsa Beşiktaşın grupta iddasını sürdürebilmesi için yani Avrupada yola devem demesi için bu maça varını yoğunu koyacaktır ve bu maçtan galip gelecektir.

Liverpool- Marsilya; Bu maçta Liverpoolun iki hafta önceki porta maçından dahada çok önemseyerek marsilyayı kendi ateşli taraftarlarının da desteğiyle rahat kazanacağını düşünüyorum.

B grubu;

Valencia - Chelsea; Chealsea nin bir kaç haftadır kötü futbolu herkesin farkında 2 hafta önceki kendi evindeki rosenborg beraberliğide pekte iç açıcı değil bu maçtada valencianın kendi evinde kolay maç vermeyeceğini düşünerek beraberlik olacağını düşünüyorum.

Rosenborg-Schalke; bu maça gelirsek Rosenborg beklenmedik bi süpriz yaparak ingilterde Chelsea ile berabere kalarak hiçte yabana atılacak bi takım olmadığını gösterdi ve bu maçtada iyi bir performans ortaya koyacağını ve bu maçtan galip geleceğini düşünüyorum.

C grubu;

Lazio - Real Madrid; hiç şüphesiz real madrid bu sene özlediği futblu ortaya koyduğunu düşünüyorum ama bu maça gersek iki takım açısındanda kolay bi maç olmayacağı kanısındayım lazio nun İtalyanın meşhur taktiğini kullanarak bu maçtan zorda olsa beraberlikle ayrılacağını düşünüyorum

W.Bremen - Olympiakos; W.Bremen in ev sahibi avantajınıda iyi kullanacağını düşünerek bu maçtan galip ayrılacağını düşünmekteyim fakat şunuda belirtmekte fayda görüyorumki W.bremen açısından kolay bir maç olmayacaktır akıllı davranırsa bu maçı alacaktır.

D grubu;

Celtik - Milan; Pekte seyir zevki yüksek bir karşlaşma olacağını düşünmüyorum ve Celtik kendi sahasındada olsa milana boyn eğecektir.

Benfica - Shakhtar; Bu maçta ise güzel bir futbol karşılaşması izleyeceklerini düşünüyorum futbol severlerin Lucesculu Shakhtar Benficayı çok zorlayacak fakat Benfikanın güzel futboluyla bu maçtan galip geleceğine inanıyorum.

Hiç yorum yok:

Powered By Blogger