17 Ekim 2007 Çarşamba

TÜRKİYE - YUNANİSTAN MAÇINDA KENDİ İDEAL İLK ONBİRİM

Fatih Terimin üç gün önceki Moldava maçındaki bana göre yanlış olarak kurmuş olduğu ilk onbirden sonra böyle bir kendi ideal ilk onbirimi yazmayı düşündüm.

Şöyleki;
Kalede Volkan Demirel
Defansta; Gökhan Zan , İbrahim Toraman , İbrahim Üzülmez
Orta sahada; Emre Belezoğlu, Mehmet Aurelio, Hamit Altıntop , Arda Turan,
Forvetin arkası; Tuncay Şanlı
Forvet; Nihat kahveci, Ümit karan

Bu şekilde bir ilk onbir düşündüm inşallah yanılmam ve böyle bir ilk onbirle sahaya çıkarsak kesin galip geliriz gözüyle bakıyorum. Aksi takdirde herhangi bir yanlış taktikle sahaya çıktığımızda bu bize pahalıya patlayacağını düşünüyorum. Medya ile Fatih Terim arasında çıkan bazı olaylar nedeniyle tabiki üzgünüz. Herkesin bildiği gibi Emre Belezoğlu ile Fatif hocanın kızı hakkında çıkan olaylar muhakkak ki Fatih hoca başta olmak üzere ailesini ve Emreyi üzmüştür. Dileğimiz bu sorunlar maça etki etmez ve sahadan galip ayrılarak Avrupa yolunda yara almadan yolumuza devam ederiz.

Hiç yorum yok:

Powered By Blogger