26 Ekim 2007 Cuma

KAYSERİSPOR - TRABZONSPOR MAÇ SONUCU VE YORUMU


Trabzonspora bir çelmede Kayserispordan. Maçtan önce yaptığım yorumdada söylediğim gibi oldu. Dediğim gibi Trabzonspor açısından zor bir maç olacağını söylemiştim.

Ayrıca daha Ersun Yanal gelmeden geldi diye söylersek ilk yenilgisini aldığını söyleyebiliriz. Kayserisporun bu maçtan ya beraberlikle yada galip bir şekilde ayrılacağını söylemiştim. Maça geldiğimizde karşılıklı ataklarla geçen maçta her iki takımda gol atmak için elinden geleni yaptı. Kendimce maça damgasını vuran olay Yattaranın aldığı sarı kartlar ve doğal olarak iki sarı karttan aldığı kırmızı kart.

Belkide Trabzonspor bu maçtan beraberlikle ayrılabilirdi. Ama Yattaranın gördüğü hatalı sarı kartlar nedeniyle bir anda maçın son dakikalarında bütün işler tersine döndü. ve sahadan son dakikada yediği golle sahadan yenik bir şekilde ayrıldı. Maçtaki yan hakemin verdiği hatalı kararlar çok konuşulacak gibi duruluyor. Çünkü bu kadar yakın olmasına rağmen yanlış karar vermesi tabiki olayların boyutunu değiştiriyor. Çoğu kişi bunun arkasında art niyet arayacaktır. İşin şaşılan kısmı arka arkaya hemen hemen birbirinin aynı pozisyonlarda verilen kartların ikisininde yanlış olduğunu düşünüyorum.

Birazda Kayserisporun Teknik Direktörü Tolunayı konuşmak istiyorum. Kayserisporun son dakikada attığı golde şaşılacak bir şekilde hiçmi hiç sevinmedi. Sözüm Tolunaya madem sen Trabzonsporu yenmek istemiyorsun ozaman değişik bir kadroyla çıkta taraftarı üstüne çekme. Taraftarda Tolunaydaki bu üzüntünün cevabını istifaya çağırarak verdi. Benim düşünceme göre Bizim Türk Teknik adamları bu yüzden kaybediyor, Bu yüzden yükselemediklerini düşünüyorum. Profesyonel olarak hemen hemen hiç bir teknik drektörlerimiz davranmayı başaramıyorlar. Tamam belki her kişinin gönlünde bir takım yatar ama profesyonel olarak sen renklerini belirtmemen gerekir.

Sonuçta diyorum ki bir an önce Trabzonsporun başına Ersun yanal gelerek takıma sahip çıkması gerekir ve bunuda en iyi şekilde yapacağı kanaatindeyim. Kayserispor - Trabzonspor : 1 - 0.
Powered By Blogger