29 Ekim 2007 Pazartesi

FORTİS TÜRKİYE KUPASI SALI GÜNÜ MAÇLARININ YORUMLARI VE TAHMİNLERİ


30.10.2007 : Salı :

Vestel Manisaspor - Trabzonspor : Türkcell süper ligde iki takımda bu hafta kaybetmişlerdi. İki takımda Fortis Türkiye Kupasında ilk maçlarını kazanmak için ellerinden geleni yapmak ve moral depolamak için sahaya çıkacak. Trabzonspor son maçından sonra yeni teknik drektörü Ersun Yanal'a imza attırmış ve Trabzonspor başında ilk maçına çıkacak. idda da bulunyorum ki bu maçı Trabzonspor kazanacak ve bu maçla bir çıkış yakalayacağını tahmin ediyorum. V.Manisaspor acilen bir revizyona gitmesi gerekir yoksa durumlar pekte iyiye gitmiyor.

Şanlıurfaspor - Alanyaspor : 2.lig 5. grupta mücadele eden Şanlıurfaspor fortis türkiye kupasında yine ikinci lig takımlarında 2.grupta bulunan Alanyasporu evinde ağırlayacak. Hemen hemen aynı güçte bulunan iki takımın maçı olduğunu düşünüyorum. Bu hafta kendi sahsında Fethiyespor'a 3 - 2 mağlup olan Alanyaspor deplasmanda türkiye kupasına iyi bir başlangıc yapmayı düşünüyor ama Benim tahminime göre bu maçta kendi saha avantajını da iyi kullanacağını düşündüğüm Şanlıurfaspor bu maçtan galip ayrılacağını düşünüyorum.

Sarıyer - G.Birliği OFTAŞ : İkinci lig takımlarımızdan Sarıyer G.Birliği Oftaş la kendi sahasında karşılaşacak Türkcell Süper Lig takımlarımızda G.Birliği Oftaş sporun bu maçtan zorlada olsa üç puanla ayrılıp Gruba iyi bir başlangıc yapacağını düşünüyorum.
Powered By Blogger