3 Ekim 2007 Çarşamba

BÜYÜKSÜN FENERBAHÇE

Evet büyüksün Fenerbahçe diyerek başlamak istiyorum. Şöyle hatırlıyorumda şampiyonlar ligi maçları başlamadan önce türk insanlarıın hiç bi inancı kalmamıştı Diyorlardıki işte biz bu gruplarda avaraj takımı oluruz gelen üç,dört atar gider diyorlardı. Haklılardı ama çünkü ben bile öyle düşünmemiş değildim. çünkü diğer senelere baktığımızda bir Fenerbahçe olsun bir galatasaray olsun veya başka bir takımımız hiç bir başarı yok önüne gelen bizi yeniyor ama artık Fenerbahçemizle ilk dur harekatını başlatmış bulunuyoruz.

Evet ilk olarak fenerbahçe gösterdi bize bunu inanıyoruz ki avrupa yolundaki diğer takımlarımızda türk futbolunu en iyi şekilde avrpaya tanıtacaktır. şimdi dünkü Fenerbahçemizin dünkü oynadığı maça gelirsek belki maçta dört gol vardı ama hepside takımların bireysel hatalarından kaynaklanan golerdi. belkide fenerbahçenin çok rahat bir şekilde kazanabileceği bir karşılaşmaydı. Biraz daha dikkat biraz daha kazanma inancı bu işi halladecekti ama olsun Fenerbahçe istediğini aldı diyebiliriz.

Tamam insan hata yapabilir ama bu kadarda bireysel hatalar olmazki belkide Edu ve Deniz Barış fenerbahçenin yenilmesine katkıda bulunacaklardı. Tabiki bu futbolcularda isteyerek bir iş yaptıklarını tahmin etmiyorum demek istediğim ; O kadar baldan bir gol atmışsın ilk yarı öyle bitmiş maç tam istediğin gibi giderken bu stres niye tecrübesizlikmi acaba neyse olan oldu artık bundan sonra inanıyorum ki böyle bireysel hatalar en aza indirgenir ve yolumuza başarıyla devem ederiz ve tekrar TEŞEKKÜRLER FENERBAHÇE......

Hiç yorum yok:

Powered By Blogger