4 Ekim 2007 Perşembe

BEŞİKTAŞ ÜZDÜN BİZi

Okadar çok konuşulacak şeyler varki nereden başlayacağımı bilemiyorum öncelikle şunu belirtmek gerekirse beşiktaş son şansını değerlendiremedi diyebilirim. onuda bırakın tüm umutlar,beklentiler,güven herşey bir anda bitiverdi.

Dünkü beşiktaşın porta maçından şöyle bir bahsedersek; Öncelikle maçtan önce Beşiktaşa nekadar umut dolu ne kadar güveniyordum ama bunların hepsini sadece bir doksan dakikada aldı götürdü. ilk onbirler açıklandığında hiç yanılmadığım bir kadroyla karşılaştım iyi olacağını belkide çıkabilcek en iyi kadrolardan bir tanesiydi. kazanmak için yola çıkılmış bir kadro herşey yolunda gibi görünüyordu. ama bilemiyorum maçın başından bitişine kadar futbolcularda maçı kazanmak için bir istek, bir hırs namına hiçbirşey yoktu.

Karşısındaki takım Beşiktaştan çokta kuvvetli bir takım olmadığı beşiktaşın bu kadar kötü futboluna karşı portonunda bu kadar vasat bir top oynaması gücünü açıkca belli etti.Beşiktaşın içnde neler oluyor bilinmez ama bir an önce beşiktaşta neler oluyorsa ne gibi sorunlar varsa halledilse iyi olur çünkü; doksan dakikayı izledimde Beşiktaşta kazanma ruhu diye bir şey kalmamış.

Ve sözlerime şunları eklemek istiyorum beşiktaşın şu gördüğüm futbola devam etmesiyle avrupa defterini kapattığını rahatlıkla söyleyebilirim. Burada Ertuğrul Sağlama söylenecek bir söz kalmadığını düşünüyorum onu suçlamanın bir faydası olmayacağı kanısındayım çünkü; Futbolcular topunu oynamazsa burada teknikdrektöre söylenecek bir söz bulamıyorum.

Uzun lafın kısası maçı tartışmanın bir gereği yok. Hakederek kazanmış olan portoyu tebrik ediyorum. ve Beşiktaşın en yakın zamanda kendisini toplaması dileğiyle kendisine bundan sonraki maçlarında başarılar diliyorum.

Hiç yorum yok:

Powered By Blogger