30 Ekim 2007 Salı

FORTİS TÜRKİYE KUPASINDA 31.10.2007 ÇARŞAMBA GÜNÜ MAÇLARININ TAHMİNLERİ VE YORUMLARI


31.10.2007 : Salı :

Ankaragücü - Diyarbakır B.B Diski : A grubunda mücadele edecek takımlardan 1.ligde futbol oynayan Ankaragücü 2. ligde futbol oynayan Diyarbakır B.B Diski kendi evinde ağırlayacak. Ankaragücü açısından rahat bir karşılaşma olacağını düşünüyorum. Ankaragücü en son oynadığı lig maçındaki galibiyetin verdiği moralle bu maçtan galip geleceğini tahmin ediyorun.

Beşiktaş - Ç.Rizespor : Beşiktaş çok zorlu bir viraja giriyor. Önce Fortis Türkiye Kupası yani yarin daha sonra Hafta sonunda Fenerbahçe derbisi , Derbiden sonrada Şampiyonlar liginde Liverpool la karşılaşacak. Onun için Beşiktaşın bu maçtan çok ondan önündeki daha önemli sayılan maçları düşünecektir. Bu maçta Ertuğrul Hocanın fazla forma şansı bulamayan oyunculara şans vereceğini düşünüyorum. Bunun amacı da hem as oyuncularını riske atmamak, hemde oyuncuların fazla yorulmamaları açısından böyle bir seçim yapabilir. ve Bencede öyle yapması gerekir. Ç.Rizespor Beşiktaşın bu sıkıntılı döneminden faydalanabilir. Ama yinede bu maçtan Beşiktaşın sahaya as oyuncularından yoksun çıksada bu maçtan galip bir şekilde ayrılacağı kanısındayım. Son haftalarda birazda olsa toparlanan Çaykur Rizespor bilindiği gibi son lig maçında yenilmişti. Tekrar bir düşüş yaşamaya başladığı iddasında bulunuyorum. Ve bu maçta düşüşün devamı şeklinde olacaktır.

MKE Kırıkkalespor - Adana Demirspor : 2.ligde bulunan iki takımın mücadelesi olacak. 2.lig 2.grup ta bulunan Adana Demirspor 2.lig 3.grupta bulunan MKE Kırıkkalespora oranla daha iyi bir takım olduğu kanısındayım. Fakat ev sahibi Kırıkkalespor ev sahibi avantajını iyi bir şekilde kullanabilirse bu maçtan beraberlikle ayrılabilir. Yani pek şans vermiyorum her iki takımada bu maçta beraberlik olacağını düşünüyorum.

Fenerbahçe - Gaziantepspor : C grubunda mücadele eden Fenerbahçe de Beşiktaş gibi 9 günde 3 maç yapacak bu maçı okadarda önemsemesede diğer iki maçta kesin galibiyet parolasıyla sahaya çıkacaktır. Ama Fenerbahçenin kadro sıkıntısı yaşayacağını pek düşünmüyorum. Kezman ın yokluğunda Semih bu işi iyi götürüyor. Pek Fenerbahçenin Kezmanı aradığını sanmıyorum. Gaziantepspor karşısına çok değişik bir kadroyla çıkacağını düşünüyorum Fenerbahçe'nin Zico bunu hep yapıyor. Zico istediği zaman takımı komple değiştirebiliyor. Onun için Fenerbahçe kadro sıkıntısı yaşamayacak ve bu maçtanda galip şekilde ayrılmayı başaracaktır diye bir görüş içerisindeyim.
Powered By Blogger