3 Ekim 2007 Çarşamba

SIRA SENDE BEŞİKTAŞIM

Bugünde inşallah dün oynana Fenerbahçemizin bizi güldürdüğü gibi inanıyorum ki beşiktaşımızda bizi güldürecektir. Tabiki Beşiktaş kendisi için türk milleti için bu maçın öneminin bilincinde ve bu maçı alarak kendisinin nasıl bir takım olduğunu bütün Avrupaya gösterecektir.

Şimdi gelelim Beşiktaşımızın bugün nasıl bir futbol ortaya koyacağına öncelikle kaleden başlayalım Rüştünün hala ağrıları olduğundan dolayı bukadar hata yapmasına karşı kaleyi Hakan Arıkan koruyacak yeri gelmişken biraz hakandan bahsedersek hepimiz biliyoruzki ilk önce sağbekte top oynamaya başlayıp daha sonra herhangi bi sebepten dolayı bir maçta kaleye geçip bundan sonra kalede kalan başarılı olduuna inandığım bir kaleci. dediğim gibi başarılı fakat daha bir kaç yıllık kaleci olduğundan dolayı bazı hataları oluyor ama inanıyorum ki bu hatalarını düzeltip türk futbolunun kaybetmek istemediği biri olucaktır.

Diğer yandan beşiktaşın daha doğrusu Ertuğrul Sağlamın korkak bir kadro çıkartmayıp saldıran kazanma hırsı olan bir Beşiktaş çıkaracaktır sahaya çift forvet olarak Nobre Bobo ikilisini arkalarına Delgado yu koyarak galatasaray maçında yapmadığını yapacaktır. orta sahayada derbi maçta cezası nedeniyle oynamayan Cisse yerleştirerek iyi bi kadro çıkaracaktır.

Ertuğrul hoca bu işin bilincinde olarak bu maçın kendisi açısındanda ne kadar önemli olduğunun elbetteki farkında iki hafta içerisinde ne kadar dikkatleri üstüne çekti bunu herkes biliyor. Celal Kolat yer arıyor Ertuğrul Sağlamı kovdurmak için bir iki maçta işte ben söylemiştim ben başka bir teknik drektör getirelim diye demeye başlamıştı. Onun için Ertuğrul hoca bu işi kendisinin götürebileceğini öncelikle kendisini beşiktaşın başında istemeyen kişilere daha sonra tüm herkese göstereceğine inanıyorum.

Son olarak haydi Beşiktaşımız diyoruz bizi dünkü fenerbahçe gibi sevindir ve buna inanıyoruz sana inanıyoruz. BAŞARILAR BEŞİKTAŞ......

Hiç yorum yok:

Powered By Blogger